Skip to main content

Hospital USM  |  Kampus Kesihatan

MAKLUMBALAS PELANGGAN

Segala pertanyaan, aduan dan cadangan daripada pesakit atau pengguna perkhidmatan makmal boleh dibuat dengan menghubungi Pengarah Makmal atau Pegawai Maklumbalas Pelanggan, Makmal Patologi Oral di talian berikut: 09-767 5780.

Pengguna perkhidmatan makmal juga boleh mengisi Borang Maklumbalas Pelanggan (HUSM/LCD/QP- 09/R1) yang diperolehi dari Makmal Patologi Oral. Segala maklumbalas adalah dihargai dan akan diambil tindakan mengikut prosedur yang ditetapkan (Maklumbalas dan Cadangan Pelanggan - HUSM/LCD/QP-09).

Maklumbalas daripada pengguna juga boleh dilakukan dengan mengisi borang di laman sesawang https://forms.gle/dABXRgX9RG9gH3a18 atau dengan mengimbas Kod QR berikut :