header text

header text

KPI Utama / Objektif Kualiti / Piagam Pelanggan

  1. 100% rujukan pesakit dalam akan diambil tindakan intervensi dalam tempoh 1 hari bekerja (24 jam) selepas rujukan diterima.
  2. 100% pesakit luar yang mempunyai temujanji diambil tindakan intervensi dalam tempoh 1 jam selepas pesakit mendaftar di klinik dietetik.
  3. 100% pesakit dalam yang telah dipesan diet mendapat diet dalam 4 waktu sajian hospital setiap hari.
  4. Kurang 1% kejadian kontaminasi fizikal makanan yang dihidang kepada pesakit
  5. Lebih 80% pesakit didalam wad yang menerima pemakanan enteral (EN) mencapai sekurangnya 70% daripada saranan keperluan tenaga harian dalam tempoh 5 hari setelah pemakanan enteral bermula

icon email1icon staficon sdppkt

Hubungi Kami

Hospital Universiti Sains Malaysia
Universiti Sains Malaysia,
Kampus Kesihatan
Jalan Raja Perempuan Zainab 2
16150 Kota Bharu Kelantan.
 

husmQR

Operator: 09-767 3000
No Fax: 09-767 1060
Emel : hospitalusm[at]usm[dot]my

Pautan Luar

MSCMy GovermmentHRMISKementerian Pengajian Tinggi

Hakcipta Terpelihara Hospital Universiti Sains Malaysia. ©2018
Paparan terbaik menggunakan pelayar Mozilla Firefox / Chrome dengan resolusi 1024 x 768 piksel.

  • Kemaskini: Selasa 07 Mac 2023.
Jumlah Pengunjung
3789964